מטרת המחקר: מיפוי תמונת המצב בפסטיבל "דרום אדום"; ניתוח האימפקט הכלכלי של הפסטיבל ויצירת מדדים לבחינתו
עיקרי המתודולוגיה: המתודולוגיה מתבססת על ארבעה מרכיבים המשלימים זה את זה:
- ביצוע סקר בקרב מדגם של האוכלוסייה, אשר הפסטיבל עובר בתוואי השטח שלה ובמעטפת שלו;
- ניתוח מאפייני המבקרים והמשתתפים בפסטיבל: ניתוח מאפייני סקר מבקרים (30 שאלונים) ניתוח שיח ברשתות חברתיות אודות הפסטיבל
- ראיונות עומק עם מדגם של עסקים הפועלים בתוואי הפסטיבל
- איתור וניתוח מדדים רלוונטיים לבחינה כוללת של הפסטיבל, במחקר זה ובמחקרים עתידיים